duminică, 5 iulie 2009

Alte animalutze iubite

Motanul Ghita - numele l-a propus sotul meu! Pe atunci cand l-am adus in casa era la moda Cleopatra Stratan. Este salvat de pe strada , cred ca avea o luna cand l-am adus in casa. Acum are vreo 3 ani . L-am adoptat pentru baiatul meu , pt. ca cealalta pisica pe care o aveam nu se juca cu el ( este mai batrana ). In final , nici Ghita nu se joaca cu Vlad, este mai salbatic , musca si zgarie din senin. Cred ca are ceva de rasa in el. Toti cei care au venit in vizita l-au admirat.


Pisica Tica - o am din 1998 (cand am terminat facultatea). Este foarte blanda si desteapta.Nu se joaca cu baiatul meu pt. ca ii este frica de el si... in plus nu prea a fost incantata de venirea lui in familie. Ca era " fata mea " , apoi a trecut pe locul 2. O pisica foarte cuminte , am uitat-o inchisa in camera de cateva ori si nu mi-a facut nici o "pozna". Insa , cum deschideam usa ...glont la baie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu