marți, 7 iulie 2009

caciulita crosetata " broscutza "


Caciulita crosetata " broscutza " pt. Vlad.
Este a-2-a caciulita crosetata pe care am realizat-o.
Mod de lucru : Se incepe din crestetul capului, realizand un lant din 4 ochiuri. Se incheie in primul oc. La al-2-lea rand se creste la fiecare ochi, astfel la sfarsitul randului vom avea 8 oc. La al-3-lea rand se creste la fiecare 2 oc. La al-4-lea rand se creste la fiecare 3 oc. Si tot asa in functie de circumferinta capului , apoi se lucreaza drept fara a mai creste.
Eu am folosit picioruse duble si simple.
Unde sunt ochii broscutzei am crosetat niste caciulite in miniatura , apoi le-am cusut de caciula. Pe ele am cusut ochii - niste rozete cu alb si negru. Gura si nasul sunt cusute cu acul si ata neagra.
Spor la crosetat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu